Jedzenie, ktore zapewni nam zdrowie

Jedzenie, ktore zapewni nam zdrowie

Sie 03
Jedzenie, ktore zapewni nam zdrowie

Fasola są dobre dla ciebie – i smaczne !!

FASOLKI? Dobrze dla ciebie? „Tak” niskiej zawartości tłuszczu? „Tak” Pełne błonnika? „Tak” – ale szybkie i proste w przygotowaniu? „Absolutnie.”

Odkąd zacząłem poszukiwania rośliny strączkowe (fasola, groch, soczewica) więcej niż 10 lat temu, ja sobie sprawę, co jest ważnym źródłem żywności są.http://podejdzblizej.eu Teraz chcę, żeby wszyscy wiedzieli, jak dobre są dla ciebie, jak łatwo przygotować smaczne i jak mogą one być. Kolejnym plusem jest to, że są o wiele łatwiejsze niż w naszym otoczeniu białka zwierzęcego.

We wcześniejszym artykule Rozmawiałem o niektórych korzyści ziaren tj one prawdopodobnie zmniejszają ryzyko chorób serca i niektórych form raka.

Oto dlaczego ziarna są tak dobre dla Ciebie. Oni są:

Niskotłuszczowy

· Tylko około 4% kalorii w roślinach strączkowych pochodzą z tłuszczu kalorii (z wyjątkiem soi i ciecierzycy). Nowe prowadnice żywności Proponuję wybrać mniejszą jedzenia tłuszczu częściej.

Wysoka zawartość białka roślinnego

·Badanie pokazuje, że białko roślinne pomaga chronić serce poprzez obniżanie poziomu cholesterolu we krwi u osób z podwyższonym poziomem cholesterolu.

Jedzenie, ktore zapewni nam zdrowie

·Fasola, w połączeniu z ziarna, nasion i orzechów są doskonałym źródłem białka w wielu krajach i to od wieków.

Bogate w błonnik

·Fasola zapewniają dużo błonnika, który obniża LDL (złego cholesterolu). A to może pomagać w zwalczaniu chorób serca.

·Błonnik pomaga poprawić stan zdrowia jelita grubego.

Ładowane z węglowodanów złożonych

·Węglowodany złożone są najlepszym źródłem organizmu energii i powinny dostarczyć połowę naszego dziennego zapotrzebowania na energię.

·Pokarmy bogate w węglowodany są myśli, aby zwiększyć metabolizm i przyspiesza spalanie kalorii.

·Dobrym źródłem węglowodanów złożonych są fasola, groch, soczewica, całe ziarna chleba i zbóż, owoców projekty logo i warzyw.

Jedzenie, ktore zapewni nam zdrowie

Bogate w składniki mineralne i witaminy

·witaminy

·Zawiera witaminy z grupy B, z wyjątkiem witaminy B12. Doskonałym źródłem kwasu foliowego, który jest ważny dla kobiet w ciąży, pomagając zapobiegać neuronowych wad wrodzonych, takich jak rozszczep kręgosłupa. Może ona również przynieść korzyści w zapobieganiu chorobom serca.

·minerały

·Wysoka zawartość potasu, dobrym źródłem fosforu, magnezu i żelaza

·Źródło cynku

Ziarna mogą być łatwo włączone do codziennej diety poprzez podrzucanie ich do makaronów, zup, sałatek i zapiekanek. Dla bardziej ryzykowny niektórych smaków istnieje wiele prostych receptur inspirowanych międzynarodowym dziś.

Dać im szansę i daje Twojej rodziny zdrowe smak leczeniu.

Artykuł dzięki: http://www.mywiemyjak.pl